atheofilos(lookingforKostakisAnan)

το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να γράφω ό,τι μου καπνίσει.

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

τυρόπιτα φρεσκοκαρβουνιασμένη

λεβέντες και λεβέντησες γεια σας.
Σήμερα το πρωί έλαβε χώρα ένα περιστατικό που μου έκανε τη καρδιά λαχανόκηπο.
άργησα να ξυπνήσω και ο βέγγος μέσα μου ανέλαβε υπηρεσία.Κατά τις εφτάμιση σκάει μύτη ένας τύπος και μου λέει "είμαι ο τάδε από το μετρόπολις το ραδιόφωνο και έρχομαι από το κλάμπ μακεδόνες του ΠΑΟΚ και θέλω να σου πω".Ηταν σαν να μου είπε "είμαι τζάνκι και θέλω να μου δώσεις φράγκα μη σου σπάω τα καλαμπαλίκια για την επόμενη ώρα".Διάθεση δεν είχα για πολλά πολλά οπότε του λέω έλα ρε φίλε έχω δουλειά άσε με.Έλα όμως που δεν ξεκολλούσε.Μου ζήτησε κάτι να φάει γιατί όπως είπε ήταν νηστικός.Του δίνω ένα κουλούρι και ο τύπος τσαμπουκαλεύεται και πετάει το κουλούρι και αρχίζει να μου λέει ότι μπορεί να με πουλήσει και να με αγοράσει ολόκληρο και ότι πρέπει να του ζητήσω συγνώμη.Τα φωτορυθμικά στη ντίσκο του εγκεφάλου μου άρχισαν να δουλεύουν σε πανικόβλητους ρυθμούς και ο ρόκι μπαλμπόα πέταξε τη ρόμπα από πάνω του και περίμενε το καμπανάκι για να αναλάβει δράση κοιτώντας με μίσος τον αντίπαλο του.Αντί αυτού όμως ξαναφόρεσε τη ρόμπα γιατί θυμήθηκε ότι οι τυρόπιτες στο φούρνο πέρασαν το "στάδιο ροδοκόκκινες"και πλησίαζαν με απειλητικά γρήγορους ρυθμούς στο "στάδιο κάρβουνο=πέταμα".Ζήτησα λοιπόν ταπεινά συγνώμη απ'τον τζάνκουρα,τον χτύπησα φιλικά στη πλάτη και από αμηχανία έπιασα να κατεβάζω την τέντα .Ένας πελάτης μπήκε στο μαγαζί και με ξεκόλλησε από κει.Ο τζάνκουρας ξεκόλλησε κι αυτός με τη σειρά του και η μυρωδιά των καμμένων τυροπιτώνε άρχισε να κόβει προκλητικές βόλτες σε όλο το μαγαζί.
Τι με πείραξε στην όλη φάση;Όχι βρε ζώον οι καμμένες τυρόπιτες αλλά το ότι τσαλαπάτησα τον εγωισμό μου λέγοντας ταπεινά συγνώμη.Τι μπορούσα να κάνω όμως;Να τσαλακώσω έναν άρρωστο για να φανώ μάγκας στη γειτονιά;Χώρια που τέτοιοι τύποι έχουν το ακαταλόγιστο αφού είναι υπο την επίρρεια ουσιών.Οπότε καλά έκανα τουμπεκί ψιλοκομμένο και μαζεύτηκα στο καβούκι μου.Μήπως να φώναζα την αστυνομία;Ό,τι χειρότερο.Δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα αν έκανε ο τύπος καμιά ζημιά.Πώς θα μπορούσα να βοηθήσω τον τύπο;Ούτε με μπάτσες ούτε με μπάτσους σίγουρα.

2 σχόλια:

  1. Ωραίο κείμενο,μπράβο!
    Δυστυχώς οι ζέοι(τζάνκια) δεν είναι άτομα με δική τους προσωπικότητα,αλλά ζόμπι που σκέφτονται μόνο ένα πράγμα και περιφέρονται άσκοπα ενοχλώντας τους πάντες...
    Έχω και μια άσχετη απορία:Πώς και δεν λες την τυρόπιτα "μπουγάτσα με τυρί"?
    Απο πάνω δεν είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σεμινάρια μπουγάτσας ένα:όπως λέει και ο peachyreek το όλο θέμα είναι θέμα παρασκευής.για τη μπουγάτσα ανοίγουμε φύλλο βάζουμε τη γέμιση και κλείνουμε το φύλλο.η γέμιση δεν φαίνεται.το φύλλο της μπουγάτσας δεν είναι σφολιάτα.
    τυρόπιτα είναι ή αύτη η άθλια σφολιάτα της σχολικής τυρόπιτας ή η πίτα που φτιάχνουμε στα σπίτια μας με φύλλο όπως της μπουγάτσας αλλά η γέμιση φαίνεται.έντ οφ σεμινάριουμ.
    στο θέμα μας,όταν χαλάρωσα και καλοσκέφτηκα τη φάση τον λυπήθηκα τον τυπάκο και θυμήθηκα τον πρώην γκόμενο της μαμας πόπης που ήταν
    (και συνεχίζει) ζέος.σκατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή