atheofilos(lookingforKostakisAnan)

το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να γράφω ό,τι μου καπνίσει.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

πού είναι?

Επιτέλους σπίτι...
Αυτό το καιρό θέλω να'μαι συνέχεια στο σπίτι και να χουχουλιάζω στο ντιβάνι.Ούτε γυμναστήριο,ούτε έξω για ποτό.Χαλαρή μουσική στο πισι και διάβασμα.Μ'αρέσει επίσης να διαβάζω άλλα μπλογκς.
Έχω χάσει τα ίχνη του κωστάκη αναν.Δεν κυκλοφορούν φήμες στο διαδύκτιο,δεν λέει να βγάλει κι αυτός κανα καινούριο βιβλίο,η ΒΑΒΕΛ(περιοδικό κόμιξ και όχι μόνο)δεν κυκλοφορεί πια,ο θεός πήγε φαντάρος,η κυραΛένη δεν φτιάχνει άλλο πιροσκί,η Ελενίτσα διαβάζει για πανελλήνιες...
Η Ελενίτσα ξαναέγινε συγκάτοικος μου.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα.Είναι η εποχή του χουχουλιάσματος φαίνεται.Και εγώ το ίδιο κάνω.Καφεδάκι διάβασμα και σερφάρισμα.Εκτός και αν γερνάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάπου το'χω διαβάσει και μ'άρεσε"γερνάω επιτυχώς".Όσο για τον καφέ,τον έχω κόψει από τις διακοπές και μετά και νοιώθω καλύτερα.Η κυρα Δέσποινα,η γειτόνισσα,έκανε το κορυφαίο σχόλιο τις προάλλες που ήρθε για ψωμί στο μαγαζί"αμάααν,πονάν τα πόδια μου και ξεχνάω πολύ τελευταία,άμα γεράσω τι θα γίνει?".Η τύπισσα είναι ενενήντα χρονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή