atheofilos(lookingforKostakisAnan)

το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να γράφω ό,τι μου καπνίσει.

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

το ιερό βιβλίο νούμερο τρία

Απ'το πρωί το είχα πάρει απόφαση.Θα πήγαινα γιατί η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο.Το μεσημέρι μετά το τέλος της βάρδιας μου πήγα στο σπίτι αποφασισμένος να πραγματοποιήσω το ριψοκίνδυνο μου σχέδιο.Η κούραση μου'βαλε τρικλοποδιά και μ'έριξε στο κρεβάτι αλλά η χαρά της κράτησε κανα μισάωρο.Τέσσερις και μισή είχα ξεκινήσει απ'τη πόλη του φωτός με το υπεραυτοκίνητο, σε μία ώρα είχα φτάσει σαλονίκη.Το μποτιλιάρισμα που συνάντησα δεν με πτόησε,ίσα ίσα ατσάλωσε τη θέληση μου για να φέρω εις πέρας το συγκλονιστικό μου σχέδιο.Μόλις πάρκαρα το αμάξι ,με γοργό βήμα πήγα στο βιβλιοπωλείο.Ο τύπος που το έχει μοιάζει εκπληκτικά με έναν απ'τους σάιμον και γκαρφάγκελ,τώρα ποιον απ'τους δύο θα σας γελάσω.Α,μοιάζει και με τον μακαρίτη τον μπομπ ρος,τον ζωγράφο,χωρίς το μούσι.
Παίρνω συγκηνημένος το ιερό βιβλίο νούμερο τρία στα χέρια μου και του λέω"δύο ακόμα αντίτυπα απ'αυτό".Με κοιτάει και μου λέει"έχεις διαβάσει τα δύο προηγούμενα;έχουν εξαντληθεί και δεν ξαναεκδίδονται για κάποιον λόγο"."Τελευταία είχα στερητικό σύνδρομο και τα διάβασα πέντε έξι φορές το καθένα.Δωσ'μου και δύο τεύχη του mov."Πλήρωσα και εξαφανίστηκα από προσώπου σαλονίκης.Εφτάμιση έπρεπε να είμαι στο μαγαζί και φυσικά ήμουν.Το "ουράνιο talkshow"του τιθεοςημίθεοςκαιβάλε κωστάκη ανάν είναι στα χέρια μου,στου θεού και στου μάριου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου