atheofilos(lookingforKostakisAnan)

το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να γράφω ό,τι μου καπνίσει.

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

διακοπές ενότητα δύο

Πριν ξεκινήσω την αποστολή"διακοπές"ο θεός μου χάρισε ένα υπέροχο βιβλίο που λέγεται "ιστορίες για τους ανθρώπους του καλαμποκιού"και είναι ιστορίες των Ζαπατίστας.Τις ταυτίζω με ένα πλεκτό της κυραΛένης γιατί όπως στο πλεκτό μπλέκονται οι κλωστές μεταξύ τους έτσι και σ'αυτό το βιβλίο μπλέκονται η πραγματικότητα και ο μύθος,η ειρωνεία,το χιούμορ και η σοβαρότητα.Αυτό το βιβλίο έχει τη δύναμη να σε κρατάει ανήσυχο.
Γνώρισα τον Δ.και την συντρόφισσα του την Μ.καθώς και τον γιο τους τον Δ.αλλά και τον σκύλο τους τον Λ.Όμορφοι άνθρωποι και χαλαροί.Έρχονται αρκετά χρόνια σ'αυτή τη παραλία και λένε ότι φέτος έχει πάρα πολύ κόσμο.Όμως ο κωστάκης ανάν πουθενά....
Το προηγούμενο βράδυ τα παιδιά που γνώρισα απ'τις διπλανές σκηνές με καλέσαν να πάω μαζί τους σε μια ταβέρνα λίγο παρακάτω αλλά αρνήθηκα ευγενικά.Ήθελα να πάω αλλά ντρεπόμουν(τι μαλάκας)και έτσι την έπεσα στη σκηνή και απόλαυσα τον υπέροχο έναστρο ουρανό μέχρι που με πήρε ο ύπνος.
Απόκτησα και τρόφιμα επιτέλους.Μου τα έφερε ο Ήλιος με τη σούπερ μηχανή της.Οι μέρες κοιλούσαν όμορφα με συζητήσεις,μπάνιο στη θάλασσα και πολλή μα πολλή αραλίκι.Ο Δ. με την Μ.και τον Δ.έφυγαν και μου χάρισαν την υπέροχη καβάτζα τους για να έχω σκιά.Επίσης ο Δ. μου χάρισε ένα βιβλίο."Το σημειοματάριον ενός μήστου".
Η συναρπαστική συνέχεια με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στην επόμενη ενότητα.Έχουμε και μαγαζί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου